Bu Blogda Ara

11 Ekim 2008 Cumartesi

ADA İLK KEZ METRO YA BİNDİ


Belgin ve Lara 'yı havaalanına götürdükten sonra eve dönerken metroyu kullandık.Ada'cıkta ilk kez metroya binmiş oldu böylece.eve dönüşümüz biraz uzun oldu trafik sebebiyle 2 saat gibi trafikte kaldık.

2 yorum:

sengul dedi ki...

eee sıra uçaga binmeye geldi.. biz bekleriz artik:)))

Unknown dedi ki...

Şengülcüm,inşallah diyelim.....canım benim biliyorsun gelmek istediğimizi kısmet:)yakın bir zamanda olur inşallah.....